Floathing Market - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hennica vanderfeesten - WaarBenJij.nu Floathing Market - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hennica vanderfeesten - WaarBenJij.nu

Floathing Market

Blijf op de hoogte en volg Hennica

06 September 2015 | Thailand, Bangkok

Stipt op tijd 7 uur wordt ik opgehaald om naar the floating market te gaan zo'n 80 kilometer van Bangkok af. In de bus ontmoet ik Paulina uit Polen en we hebben meteen een klik.
Ontzettende toeristische plek deze markt al is het super tof om rond gepeddeld te worden in een houten kano-achtig bootje door de rivier. Je kunt dan natuurlijk 100 miljoen dingen kopen die je niet nodig hebt langs de rivier in de winkeltjes en ze verkopen zelfs Thaise soep en eten die ze à la minute maken op de kleine bootjes (dezelfde als waar jij in vaart) terwijl je op het water dobbert. Met super toeristisch bedoel ik dat er letterlijk tip tip me werd gevraagd door de man na de bootvaart en ze 10x meer vragen dan de originele prijs. Bijvoorbeeld ik stond gewoon lekker te staan ergens op de markt, komt er een vrouw naar me toe ze begint me ineens in te smeren met een verkoelende balsem op mijn slaap, draait me om en geeft me een schoudermassage en wil me dan natuurlijk niet een maar 3 lotions verkopen. Ik vraag naar de prijs 950 baht, oké ik wil er wel een dat was 450, nee ik geef er 400 voor, deal. Later in de middag was er een zelfde die verkocht ze voor 50 baht per stuk, goed heb ik toch nog iemand blij gemaakt.
Later in de avond gegeten en biertjes gedronken met Paulina, goede gesprekken gevoerd over reizen, mannen, werk en toen ik naar de wc moest later op de avond kwam ik geheel uit het niets terecht in een ondergrondse club waar een hoop Thai los stonden te gaan op elektro muziek. Daar moesten we natuurlijk ook nog ff een cocktail drinken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

Het kleine kamertje (16+)

28 September 2015

Thailand :)

21 September 2015

Koh Tao

19 September 2015

Koh Pha-Ngan

18 September 2015

Koh Samui
Hennica

Actief sinds 19 Sept. 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 4324

Voorgaande reizen:

19 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: